معرفی کانالهای تلگرام و بارهای ضایعات

ضایعات - خرید ضایعات فروش ضایعات قیمت ضایعات ضایعات ایران

جستجو

بایگانی

پربحث ترين ها

پربازديدترين ها

معرفی بارهای برگزيده

۷

خرید ضایعات upvc یوپیویسی از سراسر کشور

 ضایعات upvc

مرکز ضایعات با بیش از 4 سال سابقه فعالیت مفید در زمینه خرید و فروش ضایعات upvc یوپیویسی و همکاری با بیش از 150 مرکز در سراسر کشور و خرید ضایعات آنها ، آمادگی خود را جهت همکاری با  شما عزیران در رابطه با خرید ضایعات upvc یوپیویسی زنده دو جداره درب و پنجره  با هر تناژی و با قیمت خوب و عادلانه از سراسر کشور را اعلام می نماید . فقط کافیست که با ما تماس بگیرید و اعلام بفرمایید که چند تن بار ضایعات زنده درب و پنجره دوجداره دارید و در کجا هستش ، بقیه کارها را به ما بسپارید .در صورت تمایل لطفا با شماره های ما تماس حاصل نمایید .

نظرات (۷)

    • پاسخ:

      باسلام ؛ جهت عضویت در گروه تلگرام مجموعه شرکتهای ضایعات چی لطفا ابتدا وارد تلگرام خود شوید و لینک زیر را لمس کنید تا به صورت اتوماتیک عضو کانال شوید و قیمتهای ضایعات و درخواست خرید و فروش ضایعات را در گوشی ، تبلت و کامپیوتر و لپ تاب خود دریافت کنید. 

      https://t.me/zayeatchi
  1. سلام قیمت ضایعات U pvc چنده هزینه حمل از شهرستان به عهده کیه
    لطفا جواب رو به ایمیلم بفرستید
    • پاسخ:

      آقای فردین باسلام ؛ جهت عضویت در گروه تلگرام مجموعه شرکتهای ضایعات چی لطفا ابتدا وارد تلگرام خود شوید و لینک زیر را لمس کنید تا به صورت اتوماتیک عضو کانال شوید و قیمتهای ضایعات و درخواست خرید و فروش ضایعات را در گوشی ، تبلت و کامپیوتر و لپ تاب خود دریافت کنید. 

      https://t.me/zayeatchi
    • پاسخ:

      باسلام

      ارادتمندیم
    • پاسخ:

      آقای انصاری باسلام ؛ جهت عضویت در گروه تلگرام مجموعه شرکتهای ضایعات چی لطفا ابتدا وارد تلگرام خود شوید و لینک زیر را لمس کنید تا به صورت اتوماتیک عضو کانال شوید و قیمتهای ضایعات و درخواست خرید و فروش ضایعات را در گوشی ، تبلت و کامپیوتر و لپ تاب خود دریافت کنید. 

      https://t.me/zayeatchi
  2. سلام
    شما از حاجی آباد بندرعباس هم می تونید خرید کنید ؟
    هزینه حمل با کی هستش؟

    ممنون اگه جوابم رو به ایمیلم بفرستید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی